Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Photobucket
Free Image Hosting

بسم الله الرحمن الرحيم

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدِنِ الْفَاتِحِ لِمَا أ ُغْلِقَ. وَالْخَاتِمِ لِمَا سَبَقَ. نَاصِرِ الْحَقِّ بِالْحَقِّ. وَالْهَادِى إِلَى صِرَاطِكَ الْمُسْتَقِيمِ. وَعَلَى آلِهِ حَقَّ قَدْرِهِ وَمِقْدَارِهِ الْعَظِيمِ..

Assalamulaikum w.b.t..

Kepada semua pengunjung Site AlFaatih Walkhaatim..Al'Haqir Mohd Khalis Mohd Kamal sebagai admin Site ini telah kembali kerahmatullah pada 2 Julai 2010 / 19 Rejab 1431 – Jumaat- (2.50 ptg)..Al-Fatihah buat arwah..semoga apa yg anda peroleh dari laman ini dapat menyumbang pahala buatnya..manfaatkan lah sebaik mungkin..Arwah sangat teruja unt sentiasa menyampaikan segala ilmu yg ada di dadanya buat semua pengujung site ini tapi keadaan kesihatannya sebelum ini tidak mengizinkan untuk arwah meng'update laman ini..sekiranya anda merasakan arwah bnyk memberi sumbangan kepada anda maka diharap anda juga dapat memberi sumbangan buat arwah di alam sana..sedekahkanlah bacaan ayat2 suci Al-Quran dan selawat Fateh yg arwah telah perkenalkan kepada pengunjung sekalian buat arwah..semoga rohnya bersama dgn para Rasul & Solehin di alam sana...

P/s : Kepada sahabat2 @ kenalan arwah yg pernah berurusan dgnnya sekiranya ada arwah berhutang @ ada urusan yg masih belum di settlekan samada berkaitan dgn tempahan kitab @ apa2 sahaja sila hubungi keluarganya.. boleh berhubung dgn adik arwah ~Mohd Khaalaf~ di talian 017-5552376 @ ana sendiri ~Huda~ 013-3196092. terima kasih..

Al’Faqiirah Wal'Haqiirah ilallah

~Lu’Lu’ Qalbie al-Huda~

www.alhabibwalmahbub.blogspot.com


0 Responses